torsdag 4 februari 2016

Alla hjärtans dag, typ hela året

Nu är det snart dags för Alla hjärtans dag. Jag fnissar lite för mig själv, för saken är den att jag alltid har har en massa hjärtan framme oavsett årstid. Jag gillar den enkla rena formen och att hjärtat som symbol står för så mycket positivt. Det kan knappast bli för mycket av det man verkligen tycker om, men däremot behöver de ju inte alltid vara röda.

Ta gärna en sväng till oss i helgen. Vi har öppet i Gårdsbutiken på söndag kl. 12-15 


Gårdsbutiken är fulladdad med hjärtan inför alla hjärtans dag.

Pastillaskar, doftljus och även tvålar med budskap. Jag har beställt hem en ny
omgång med både gamla favoriter och lite nyheter.

Tips från kocken om hur man lagar sitt lammkött. PS. Glöm inte örtkryddorna. DS.

Sittdyna i fårskinn. Vitt lockigt Leicesterskinn eller kanske en sittdyna från ett
Gotlandsfår. Just den här är tänkt som vinst i Bonden i skolans tävling där ett av
våra små lamm ska få ett namn.



Ha en fin helg
och välkomna hit på söndag
Elisabeth



2 kommentarer:

  1. Ha en härlig helg. (Har bytt loggan)
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar dina taggtrådshjärtan! Synd att jag inte bor lite närmre då hade jag kommit och köpt ett direkt :-) Kram Katarina

    SvaraRadera