onsdag 5 januari 2011

Nytt år, nya drömmar.


Jag brukar aldrig avge några nyårslöften. Anledningen är enkel - jag klarar inte att hålla dom. Men såhär i början av året är det nog många av oss som känner att det är dags för en liten nystart, att helt enkelt gå från ord till handling.


Så här kommer den nu, min alldeles egna trädgårdsblogg som jag drömt om och pratat om så länge.  



   



Tycker ni att jag borde skotta växthustaket? Ja absolut. Bilden är från förra året och jag kan säga att det inte slutade lyckligt. Flera av glasrutorna fick bytas och det var svårt, väldigt svårt. Jag har lovat mig själv att det inte får gå så illa i år igen.



Som text till den här bilden krävs det nog att jag skriver  hjärtligt välkommen. Eller hur? Nu hoppas jag bara att jag snabbt  lär mig  att få till det här med att få bilderna och texten på rätt ställe så att jag orkar fortsätta mitt bloggande. Snöiga hälsningar Flitiga Lisa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar